lauantai 4. toukokuuta 2013

70 totuutta musta

Joo hei nyt sinullekin sinne ruutusi taakse c: Oot nyt lukemassa turkulaisen tytön blogia ja päätin tähän ekaan postaukseen tunkea tälläsiä totuuksia itsestäni, ni tiiätte sitte vähän musta etukäteen. jajaja tos lopussa on vähän mun ottamia kuvia ja video kun mä ja ruth tehdään kaakaohaaste :3

1. Olen 13v
2. Nimeni on Wilma
3. Ratsastan
4. Tanssin
5. Piirrän
6. Lumilautailen
7. Olen lyhyt
8. Rakastan Lady Gagaa <3
9. Ja Michael Jacksoniakin olen fanittanut n. 4 vuotta <3
10. Isac Elliot <3
11. Olen englantipainoitteisella luokalla
12. ... yläasteella
13. olen foreveralone
14. keskiarvo joku 8,5 suunnilleen
15. oon huono historiassa
16. mut rakastan englantia
17. kielenä ja maana
18. muutan isona Lontooseen (;
19. mulla on oma koira
20. borderterrieri
21. musiikki 24/7 
22. instagram: @wilmakinkku
23. littlemonster.com: wilmamonster
24. mun nimi kirjotettiin ennen tavallisella veellä mut vaihdoin sen tuplaveeks xd
25. kännykkä <3 kone <3
26. ....iphone 4
27. ruskeat hiukset
28. haluisin punaset
29. rakastan ruokaa
30. PASTA <3
31. THAI RUOKA <3
32. en ole kovinkaan massa c:
33. iiiiiiiiiso huone
34. täynnä julisteita
35. ja koskettimet
36. ja parisänky
37. youtube addikti
38. ja facebook
39. valokuvaus <3 
40. canon eos 600d
41. tähän on menny vasta viis minuuttia :D
42. en tykkää one directionista
43. älkää vihatko mua
44. mut tykkään räpistää
45. rusketun kesäsin
46. ^ kiinnosti XD
47. rakastan uimista
48. mut eniten sukeltamista (:
49. olen allerginen laamalle
50. mulla on olly yöraudat 5 vuotta vaikka piti olla 1 ja ½
51. hammaslääkäripelko
52. koska multa on revitty niin paljon hampaita
53. saan kiinteet raudat kesän lopussa jossei mua taas kuseteta huijata
54. en tykkää kakusta
55. paitsi mudcakesta
56. vaikka en tykkää suklaasta XD
57. olen aika outo
58. ruth teki tän blogin ulkoasun
59. naawww
60. olen uhkarohkea
61. ja teen sentakia kaikkea tyhmää
62. siitä tuliki mielee et kiipeily <3 
63. olin lady gagan keikalla helsingissä 28.8
64. ja se oli mun elämän paras päivä
65. häipykääs ny stalkkerit >8(
66. NOEI
67. Alkakaa lukijoiks
68. ja kommentoikaa
69. ja kaikkee
70. moikka <3 xoxoxoxoox wilma








5 kommenttia:

  1. Laitoit ton videon tännekki ._. ei mut, ihania kuvia ja tota totuus-juttuu oli hauska lukee :--D

    VastaaPoista
  2. Tää tausta on jotain.. arrgghh. Kannattaa vaihtaa kunnon banneri ja keskittää päivämäärä ja otiskko. FONTTIA ISOMMALLE ja vaiha se tosta fontista toiseen vaikka Arialiin. BLOGIA LEVEEEEEEEMMÄKS ! Ja sen myötä kuvia isommaks. JA HYMIÖT KESKELTÄ TEKSTII POIS !

    jessicashorselife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä tästä samanlaista ajatellu tehä ku sulla -.-

      Poista
  3. mun kaveri teki taustan, enkä sitä itse osaa vaihtaa. mitä tarkoitat "kunnon bannerilla"? anteeks ny vaan mutta olen pitänyt tätä blogia neljä päivää. en voi olla täydellinen jote voisit itelki miettiä ja en sanois mitää enne ku omaa blogias kattois

    VastaaPoista

Please leave a comment ~